Recenze (340)
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
nudná zábava!
Řidičák (1988)
Perfect teenager fun!!!!!
Říše slunce (1987)
Tohle je smesny, a zastaveny ero, aby pilot zamaval Balemu, posilnenemu brouky, je pro me dodnes filmarskou nocni murou. Neco tak hnusne slizkeho se jen tak nevidi.
Sametoví vrazi (2005)
Videl jsem vzkriseni ceske detektivky. Ani jedna trapna scena, napeti jak v Temeline, zaplakal jsem si, aniz bych pouzil v-krajec na cibuli, verim tem hercum tak, ze se jich ted budu bat a muj hrbet se pred panem reziserem Svobodou ohyba aniz bych byl medvedem. Pratele, TO JE BIJAK!!!!!
Sanitka (1984) (seriál)
Nadhera, placu, proc uz dnes nejde natocit takto krasny serial....
Scanners (1981)
Vyborny!
Sedm (1995)
Temne, depka, klepla me pepka (malem).
Shrek (2001)
Hm, animak. A co ma bejt?
Schindlerův seznam (1993)
Tak dlouhe, tak nabusene, sami Zide, zli fasouni a skvely Steven reziruje tam, kam patri. Superissimmo!
Simpsonovi ve filmu (2007)
Nikdy se mi nelibili v TV, ale film mi je zvelebil.