Recenze (340)
Lásky mezi kapkami deště (1979)
Co mam k tomu rict? Kachyna!
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Ztrata casu a blabol.
Vetřelec (1979)
Ridley je klasikem mnoha filmovych zanru, ale Alien je dnes uz terminus technicus a synonymum pro to nejlepsi co se da v oboru sci-fi a horror objevit. Dech berouci napeti z tajemna, ktere je okolo vas. Strach z neceho neznameho, z jinych svetu, xenotyp stvoreni natolik odlisneho od nas. Naprosto presny prevod genialne silenych vizi multiumelce H.R.Gigera na filmove platno. Spolu s propracovanym castingem a na svou dobu revolucnimi trikovymi technikami vznikl vzor, nadherny, krystalicky, z nehoz se redi ostatni filmy dodnes.
Život Briana (1979)
Sranda uz nikdy nebude jaka driv :)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
At patram ve sve pameti jak chci, nemuzu najit film, ktery pro me zustava stejne zabavny ted jako pred lety, kdy jsem byl maly hosik zirajici na platno maleho biografu v Kosirich. Je to tento film! S nadhernymi herci je zde nakladano nadherne, scenarista jim vklada nadherne a nezapomenutelne hlasky do ust. Legrace, ktera nevycpi. Bravissimmo!
Pomáda (1978)
Jen dobra hudba, zbytek zblitek.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Jsem velmi potesen!
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Umelohmotna pohadka.
Talíře nad Velkým Malíkovem (1977)
To je neuveritelna blamaz!
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
A Lipskeho serie pokracuje... a kdyz k tomu napisi scenar cimrmani je doufam jasne, ze zde vystupuje neco velkeho....nezapomenutelneho.