Recenze (293)
Ten, koho se bojíš (2008)
Severský filmový podzim 2014 /
Ti praví (2013)
Severský filmový podzim 2014 / Hledání toho pravého po finsku. Zvláštní ale ne ve špatném, víc mě bavila první polovina, druhá byla trochu zvláštní :).
Okay (2002)
Severský filmový podzim 2014 / Moje oblíbená Paprika a Nicolaj. Standartní severské drama s černým humorem, jo bavilo mě to.
Láska a citróny (2013)
Severský filmový podzim 2014 / 98 minut uteklo jako voda, strašně příjemné a milé. Viděli jsme to už nesčetněkrát ale furt to baví.
LFO (2013)
Severský filmový podzim 2014 / Zahajovací film - Zajímavě natočené, film vlastně o ničem až trochu nuda, ucházející byla konečná pointa.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Leonardo mě překvapivě hodně baví. I.série - 75%, II.série - 85%
Zvrat: Washingtonovi špioni (2014) (seriál)
I.série - 70%
Penny Dreadful (2014) (seriál)
I.série - 85%, II.série - 85%
Zločin (2011) (seriál)
I.série - 85%, II.série - 90%, III.série - 80%, IV.série - 70%
Most (2011) (seriál)
I.série - 80%, II.série - 90%