Recenze (64)
Synecdoche, New York (2008)
Velmi velmi zaujimavy film .. ale mam pocit ze som ho uplne dobre nepochopil
Dům loutek (2009) (seriál)
**** Za prvy diel. Serial ma potencial a dobry napad. Dufam ze sa udrzi.
Tango s komáry (2009)
strasna hlupost ..
Vikingové II (2008)
Tento film je tak strasne nenormalne kúl. Becko so vzhladom Acka a vyborna zabava na vecer. Presne to co som ocakaval som dostal a este viac.
Muž na laně (2008)
Ohromny dokument o cloveku o ktorom som predtym vobec nic nepocul a teraz ho obdivujem.
Jmenuji se Bruce (2007)
NEXT TIME YOU UNLEASH AN ANCIENT DEMON .. CALL THAT BUFFY CHICK :)))
Kevin Smith: Sold Out - A Threevening with Kevin Smith (2008)
Jeden z najuzasnejsich americkych filmarov opat rozprava o sebe, psoch, live free or die hard, bruceovi willisovi a neskutocne bolestivych hemeroidoch na sude. Niekedy to co rozprava nieje vtipne ale pre mna stale zaujimave :)
Tropická bouře (2008)
Now I want you to take a step back... and literally fuck your own face! ... MEGA
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Gake no ue no Ponyo je nadhernym pribehom pre deti presne tak ako bol pred rokmi Tonari no Tororo. Krasny a pritom jednoduchy pribeh, animacia, hudba .. proste Myiazaki :)
RH+ Upíří pohádka (2006)
Comics Salon 2008 - nedokazal som to dopozerat, potreboval som si ist vytriet oci acetonom aby som mal lepsi pocit