Recenze (272)
Účastníci zájezdu (2006)
Jedna hvězdička za Jitku Kocurovou a její scénu, jinak totálně o ničem. Šlo by z toho vymáčknout o hodně víc. 24.10.2006
Ultraviolet (2006)
Hodně slabé a přetechnizováné. 19.11.2006
Ve stínu pravdy (2006)
Zbytečný a hloupě natočený film. 20.12.2006
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Špatné to nebylo, ale chyběla tomu propracovanější akce. Když to Rusové neumí, měli si pozvat profíka. Jinak určitě povedený snímek hlavně co se efektů týče. 24.08.2008
Voják (2006)
Zapomeňte na Ramba a Terminátora-je zde Voják John Cena! Takový filmy by se měli točiti furt. Nonstop super acke. 15.08 2007
Vzpomínky (2006)
Tony po dlouhé době dokázal natočit film, na který se dá dívat, ale žádná bomba to není. 01.08.2007
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Jednoznačně nejlepší z celé série. A pak že pokračování sou blbosti. Ratner tuto myšlenku vyvrátil ve velkým stylu. On to vyvrací i u Křižovatek smrti. To chce talent-a ten tu je. Bravo Brette. 18.01.2007
Základní instinkt 2 (2006)
Čekal jsem víc. Začátek pomalý, ale pak se to rozjede. David Morrissey je katastrofální herec-to se nedá. 21.09.2006
Za nepřátelskou linií 2 - Osa zla (2006)
Céčko jak vyšité, možná i ještě horší. Mělo to sem tam i nějakou světlou stránku, ale ne co se akce týče což je u akčního filmu zásadní. Akční sekvence jsou katastrofálně natočené. K prvnímu dílu se to přirovnávat nemůže. Mají společný jen ten název, tím to začíná i končí. 26.04.2007
Zastav a nepřežiješ (2006)
Zklamání. Divná kamera a celé je to divné. Akce je dost, ale špatně natočená. 12.08.2007