Oblíbené seriály (6)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Najlepsi serial co som zatial videl.
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Odpočívej v pokoji (2001)
Celkom originalny namet, kvalitne herecke vykony, dobry scenar, obcas nejaky ten cynicky humor aj nejaka ta hlbsia myslienka sa vyskytne a hlavne vztahy a prepracovane charaktery, ktore posobia naozaj realne. 70% - 3.5*