Recenze (6)
Zmeškaný hovor (2003)
pacilo sa mi to viac ako Kruh.
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Aj tento diel podobne ako tie predošlé ma výborne pobavil. Film ťahá výborný Chris Tucker.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Film, ktorý som si užíval od začiatku až do konca. Krásne vykreslenie charakterov hlavných postáv. Skvelý zážitok.
Next (2007)
Film, ktorý baví až do konca, má spád, rozumnú stopáž a zaujímavý koniec. Dobrá oddychovka.
Vánoční střevíčky (2002) (TV film)
Jeden z mojich najobľúbenejších vianočných filmov, v ktorom konečne nie je ani len náznak násilia, ale len čistej LÁSKY...Kedykoľvek mám možnosť ho vidieť, silno ma dojme...Viem, je to jednoduchý film, ktorý možno nespĺňa parametre "kritikov", avšak treba poznamenať, že účelom mnohých filmov nie je umelecky ohúriť diváka, ale DUŠEVNE potešiť. A koniec koncov o tom sú vlastne Vianoce, pre ktoré je určený. Percentuálne hodnotenie kazia jedno a dvojhviezdičkoví cynici, ktorí to asi nepochopili. Na IMDb má 67%.
Bathory (2008)
Ja by som len vsetkym tym velkym kritikom, ktory zhadzuju uroven tohoto filmu odkazal, ze nechcel by som mat oci, ktorymi sa pozeraju na filmy. Tie su tu pre to, aby nas zabavili a zanechali v nas nejaky dojem. A nie aby sme sa rypali v kazdom detaile (ci nahodou niektory clen komparzu nestal trosku nakrivo....to je ubohe). Celkovy dojem z filmu je vyborny a to je to najdolezitejsie