Recenze (1 167)
Holidays (2016)
Tak povídkové filmy jsou fajn, nezapomenu na scénu s pasákem, ale jinak slabota.
Školní nářez (2018)
S hvězdným obsazením jsem čekala asi nějakou převratnou pecku a ono prd.
Věc (1982)
Asi filmová klasika, ale mně to nepřišlo ani strašidešlné, ani zajímavé. Hrdinové se hádali jak nějací puberťáci a celkově by to v dnešní době asi nepochodilo.
Pračlověk (2018)
Inu kouzlo Parkovo animace je něco, co vás zahřeje u srdíčka, i když příběh stojí totálně za prd.
Vesmír mezi námi (2017)
Aspoň měl motivaci kouknout se na Zem.
Naked (2017)
Docela zajímavý nápad, fandila jsem mu, kdy se mu to povede, ale fakt nechápu tu americkou posedlost svatbami a slibem a temahle věcma.
Tady to musí být (2011)
Sean Penn zahrál výborně, ale nějak mě to nevzalo.
Realita (2014)
Zajímavý film, snažila jsem se nějak odkrýt vrstvy a v návalu surrealismu odhalit záměr tvůrce, ale to se mi moc nepodařilo přes nudu...
Pařba o Vánocích (2016)
Pěkná komedie na téma "když nemáš co ztratit, můžeš si dělat, co chceš."
Špióni odvedle (2016)
Jo, to se stává každý den, že zjistíte, že vaši super sousedi v balíkově jsou špióni. Mně se to stalo už 6x. V jiných filmech.