Recenze (121)
2Bobule (2009)
Nebojím se tvrdit, že scenář zřejmě napsal Vít Olmer a zrežíroval to Troška. Sračka non plus ultra.
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu (ale báli jste se zeptat) (1972)
Obzvlášť bych vyzdvyhnul odpověď na otázku co se děje při ejakulaci?:)
Let's Dance (2006)
A vítězem v kategorii za nejblbější dialogy se stavá Step up! Ale tak ono tam ani moc nešlo o nějaký povídání...tancovalo se pěkně, samí krásní perspektivní herci, skončilo to šťastným endem a hlavní hrdinka vypadala jak má letní láska. 40%
Kick-Ass (2010)
Taková nadprůměrná ptákovina, která je prvních 20 minut vynikající a originální, ale s postupujícím časem ubývá vtípků a sarkasmů a pribývá vážnosti a přeplácanosti. Skvělý výběr hudby, herců. Nechápu zdejší hodnocení 87%? Přemýšlím jestli 3 nebo 4 hvězdy..dám 4, jen přece je to nadprůměrný a vtipný. 70%
Iron Man 2 (2010)
Můžu říct, že dvojka naplnila má skromná očekávání. Jednička se mi líbila hodně, ale za zázrak ji nepovažuji. Takže když si kladu otázku, co jsem po druhém dílu chtěl, všechno do puntíku splnil. Chtěl jsem Scarlett ve fakt sexy kostýmu...dostal jsem ji...to by mi vlastně mohlo a mělo stačit, ale já chtěl taky záporáka roku a Mickey Rourke byl fakt hodně zápornej, zápornější než David Rath na vrrkovi, Rourkův vzhled byl prostě dotaženej do posledního detailu. Dalším požadavkem bylo, aby se film nehemžil akčnímapočítačovýmasuperscénama typu "my na to máme prachy a tak bude celej film votom". Film byl naštěstí příjemným kompromisem. Poslední věc, co jsem chtěl byla, abych se bavil ještě líp než u jedničky...a stalo se tak. Nenáročná dobrá zábava! 75%
Těsně vedle (2007)
O dost vedle..Takhle ne, ne že bych byl znalec Stillera, ale tohle jemu samotnému nesedlo..až na vyjímky, např. ty souložící scény jsou výtečné. Stiller mi ve filmu připadá takový neosobní, jak kdyby to chtěl mít rychle za sebou, zhrábnout prachy a nazdar. Konec filmu mě vyloženě naštval, nemohli si dát práci vymyslet něco lepšího? 50%
Pařba ve Vegas (2009)
Vím, že přeháním, ale fakt perfektní pecka! Asi rok jsem to odmítal s tím, že to je sračka...teď tady ale veřejně prohlašuji, že to sračka není, že to má fakt výborně poskládaný herce, a že jsem se hodně nasmál! Taková sranda ze života:)
Odpor (2008)
Tak trochu hollywoodský pohled na věc...ale film je to nadprůměrný a vděčí za to velmi zajímavému příběhu hrdinských bratrů, dobrým výkonům Daniela Craiga, Schreibera a Bella. Dalším plusem filmu jsou krásné kulisy a nápadité scény (např svatba). Minusem filmu je zdlouhavost a nereálnost některých scén, o nelogičnostech nemluvě. Tak nějak příliš americano.
Exmanželka za odměnu (2010)
No...no nic moc Ivo. Je to taková americká slátaninka bez většího nápadu. Film se nemůže rozmyslet jestli bude akční a vážný, nebo vtipný a uvolněný, z čehož plyne, že nevzniklo ani jedno. Body u mě film dostá za Gerarda Butlera, který je sympaťák každým coulem a jeho upřímný herecký projev prostě žeru. Další body jsou za mou milovanou Rachel, která je furt kuss. A ten poslední bod je za některé povedené komediální scénky.
Kráčející skála (2004)
Jeden z oblíbených filmů Jaromíra Jágra! Celkem dobrá zábava:)