Recenze (469)
Válka zítřka (2021)
Lol. Úplně blbý, ale popravdě zábavný.
Sváteční rande (2020)
Příjemné pozitivní překvapení
Nebezpečná laskavost (2018)
Ale jo, vtipný. Obě ženský dobrý. Škoda překombinovaného konce.
Ráj: Naděje (2013)
Slabší ale stále dobrý Seidl
Tajné město (2016) (seriál)
3+, velmi slušně natočené s velmi dobrými hereckými výkony, ale chybí tu větší drive nebo akce nebo větší mystery nebo větší politický intriky... Trochu jsem se nudil.
Collateral (2018) (seriál)
Tak koukám, že místní hodnocení sráží uživatelé, co se neuměj vyrovnat s tím, že v tom seriálu jsou uprchlíci a lesby vyobrazený jako lidi. Moc pěknej civilní kus se skvělou civilní těhotnou Mulligan - skvělá atmosféra, skvělá zručná režie, scénář "tak akorát".
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Zábavné téma, ale příšerný seriál. Nelogické, nerealistické, patetické, neodvážné. V každém díle je nějaká nová blbost. Zápletky celkem banální, herci nijak světoborní. Nejhorší je, že je úplně prkenná hlavní postava detektivky, takže si k ní ani neuděláte vztah.
Nejhledanější muž (2014)
Výborný. Ten závěr!!!
Základ rodiny (2005)
úplná kokotina, ale občas je to docela vtipný
7 životů (2017)
fajn námět a prostředí, všechno ostatní je strašnej shit a nakonec to ani nedává smysl... ...asi bych musel bejt většífanoušek noomi, abych si ten film užil