Recenze (469)
Seznamte se, Joe Black (1998)
tak oblíbenost tohohle filmu jsem vůbec nepochopil... o čem to celou dobu je??? ta jedna hvězdička je za dobře obsazenýho Brada, kterej je, hlavně tak asi první půlhodinu, fakt sexy...
Apokalypsa (1979)
krásně depresivní, super barevnost a čistá režie... přece jen se tam toho za ty tři hodiny stane nějak málo a až zas tak uměleckej film to není... možná jem chvílema spal, ještě se někdy kouknu... 4-
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
na svoji dobu asi super... možná to jednou rád pustím svejm dětem... stejně mě ale tahle odnož kimenatografie nechává chladným... a Carrie Fisher je hrozně nesexy
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
sranda... DiCaprio je k sežrání... podle mě zbytečně dlouhý a ke konci slabší... ale fajn rodinnej film
Letec (2004)
to bylo divný... mám pocit, že to Martin i Leonardo oba trochu přepískli... možná příliš dlouhé, možná nedostatečně nosný téma, možná mi chybí znalost některých reálií... určitě si to ještě někdy pustím, zatím si myslím, že to bylo asi spíš dobrý naž špatný a že mi to ještě dojde...
Kletba bratří Grimmů (2005)
Gilliam přejetej Hollywoodem, dvě až tři scény naprosto geniální, zbytek odpad
Král rybář (1991)
zvláštní, dobré, zajímavé, dlouhé... 3+
Krajina přílivu (2005)
strašnej nářez... film tak odlišný od toho, co se všechno dneska točí, že jsem jen němě zíral... až to uvidím podruhý, možná pár hvězd uberu...
Snídaně u Tiffanyho (1961)
jako četli ste tu knihu? já vůbec nepochopil o čem to má bejt... Audrey je úžasná bytost, ale dokonce i ona mě tady trochu srala... za ty scény, kdy drnká na kytaru a zpívá tu odrhovačku bych nejradši šel s hodnocením ještě níž...
Zack a Miri točí porno (2008)
jednoduché (to není negativum), vulgární (to není negativum), nepříjemně apatowovské (to už ano), na mě příliš romantické, ale fajn...