Recenze (5 889)
Vánoční prázdniny (1989)
jednoznačně nejlepší Chaseovina (spolu se Špiony jako my) a v současnosti už kultovní záležitost,kterou můžu vidět kdykoliv a kdekoliv bez ohledu na to,jestli sou vánoce,nebo ne...
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
pro mě byla Narnie velkým zklamáním...koneckonců se dostala do kin v dobách mánie Pána Prstenů a tomu přeci jen nesahá ani po kotníky...nehledě na to,že jednička chtě nechtě vypadá vcelku lacině a odbytě...
Hvězdný prach (2007)
zcela určitě jedno z největších překvapení posledních let...
Sejmi eso (2006)
vcelku povedená a neprávem opomíjená gangsterka v Ritchieovském stylu...copak by se asi stalo,kdyby jí režíroval sám Ritchie?
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
pro mě jednoznačně lepší než jednička,od které sem čekal hodně a nedostal pomalu nic...tady sem naopak nic nečekal a byl sem příjemně překvapen
Mladí muži za pultem (1994)
mě osobně se líbila spíš dvojka Clerks...k jedničce sem přistupoval už předem s velkým očekáváním vzhledem k pomalu už kultovnímu statusu,ale nakonec se dostavilo docela zklamání...dost možná,že na podruhé by to bylo lepší,ale zatím k tomu nebyla příležitost ani chuť. edit : poté co se mi docela líbila trojka sem po třinácti letech seznal, že bych se měl znova podívat na jedničku, která mě kdysi dávno dost nebavila a k mému překvapení solidně dozrála. Spoustu věcí sem si vůbec nepamatoval a některé dialogy jsou a scény jsou dost vtipné a zábavné.Spíš je pro mě zarážející, že když sem viděl Clerks poprvé (a zklamali mě), měl sem k věku hlavních hrdinů podstatně blíž (a tudíž by měla být větší šance, že mě Smith tímhle osloví), než dnes, kdy mě sledování opravdu bavilo...80%
Ghost Rider (2007)
být triky o fous lepší (např kdyby samotný Ghost Rider nebyl spíš k smíchu než k bání),bylo by hodnocení ještě lepší...
Duel Frost/Nixon (2008)
další z řady výborných filmů poslední doby...je vidět,že Howard tyhle velké "retro-dramata" opravdu umí,což už koneckonců dokázal v Čisté Duši,nebo Apollu 13.Celému filmu pak jasně kraluje Frank Langella,jehož Nixon je naprosto přesný,ovšem zahanbit se nenechal ani Michael Sheen v roli moderátorského playboye,který zprvu neměl ponětí do čeho se vlatsně pouští a chvála určitě smeřuje i k vedlejším rolím (hlavně Bacon,Platt a Rockwell).Vzhledem k tomu,že sem film viděl až dneska sem ho v oscarovch nominacích trošku opomíjel,ale zpětně musím uznat,že nějakého toho plešouna by si zasloužil...
Milk (2008)
osobně mám podobné životopisné filmy vcelku rád,ovšem Milkovi,jakoby něco chybělo a film se tak zařazuje do dlouhé plejády podobných biografií,které nepřináší nic nového a nad průmerem je drží pouze herecké výkony (v tomto případě hlavně vynikající Penn)...V hodnocení sou to tak trošku slabší 4 hvězdičky (nebýt famozního Penna,byly by jen 3).
Disaster Movie (2008)
Disaster Movie sem zatim ještě neviděl,což je bezpochyby nejvetěí klad tohoto díla,ovšem o hodnocení nemůže být pochyb... (edit : spíše ze zvědavosti sem si Disaster Movie pustil a vetší hovadinu sem opravdu nikdy neviděl.Velkej Biják a Děsnej doják byly trapnosti první kategorie,ovšem tohle je ještě o nějaký ten level výše.Osobně bych pány Friedberga a Seltzera nechal pro výstrahu popravit za úsvitu.A teď mě omluvte,du dvd s touto perlou zakopat na zahradu.Snad mi tam ještě poroste tráva)