Recenze (550)
Sorjonen - Lidská skvrna (2019) (epizoda)
Neplakal jsem, ale umřít (u svého protějšku) bych tak opravdu chtěl. Citlivé.
Vlastníci (2019)
Zajímavý námět, ale buranství resp. buranský humor, které bylo v první polovině více než nadbytek, profláknuté ksichty (aby se film zaplatil) u některých s podprůměrným výkonem a opakující se repliky donekonečna, nezachránil ani studenější závěr filmu a dobrá kamera. Bohužel.
Mother (2020)
Povinný film nejen pro pracovníky OSPOD či dospívající děti v posledních třídách základní školy. Otázkou je jestli snímek leze považovat jako výstražný nebo poučný. Selhání vyspělé společnosti nebo jen odcizení od lidských hodnot. Podoby lásky jsou různé, bohužel nejsilnější je vždy ta mateřská (zde ale v obráceném gardu). Rozporuplné.
Nalevo od výtahu (1988)
Slyšet Olivu a Mrkvičku v dabingu je balzám pro uši. Film je možná vážnější než se zdá. Po letech mne zase osvěžil.
Katapult (1983)
Po letech film nevyčpěl, a určitě to není jen mým věkem. Moderní střih a nadčasovost. Upravuji na čtyři.
Ostrovní zprávy (2001)
Velké zklamání..., po dlouhých letech jsem se k filmu dostal. Obsazení není všechno a Kevinovi sedí určitě lépe zákeřní hnusáci než romantičtí chcípáci. Nevěřil jsem mu to, ani Cate její mrchu. Vedle české Ohnice co jsem viděl krátce před tím, je toto velmi ubohá amerikanizovaná limonáda. Ještě, že Judi měla co hrát a příroda samozřejmě fajn. (Ten hladce oholený výraz po ránu po všech peripetiích vypadal, že Kevin měl na vždy před natáčením na place teplé kakao a čerstvé loupáčky)
Ohnice (1968) (TV film)
"Má smutná lásko, tažný ptáku... Už se mi ztrácíš pod nebem...A babí léto na bodláku, mi dává sbohem za Tebe"
Rodinná oslava (1998)
Docela fajn, ale na zadek jsem se z toho úplně neposadil. Slabší čtyři.
Ztracená brána (2012) (seriál)
Absolutně otřesné herecké výkony a stupidní námět. Mám rád Dvořákův hlas, ale raději ho slyším v dabingu u Der Kriminalist.
Discopříběh (1987)
Jeden bod za Potměšila, jinak hrozné, kdysi a teď ještě horší...