Recenze (4 844)
Furioza (2020)
Skvěle nacastované role, adrenalin, brutalita, bitky...současné (filmové) Polsko nabízí zajímvý odraz sama sebe. 74%.
Cesta domů (2021)
Opravdu smutnější, ale zároveň autentičtější závěr trilogie, který opět glosuje svět skrze český zapadákov. 65%.
Neslýchané: Bod zlomu (2021)
Pěkně zpracované, kde se skvěle pracuje s emocemi a příběh, ve kterém je potřeba chápat USA kontext. Neúspěšná americká generace, jenž to měla a i ta nová to má stále velmi těžké. Fish dosáhl svého stropu, ale bylo to za obrovskou cenu. Roddicka to taky semlelo, ještě měli spolu specifický vztah...výživné drama ze sportovního prostředí. 83%.
Hitler proti Stalinovi (2021) (seriál)
Zejména druhý díl je dobře natočený. Celkově to má kvalitu po vícero stránkách. 77%.
Hitler proti Stalinovi - Epizoda 2 (2021) (epizoda)
Hodně slušně poskladaný díl, ve kterém se osudově protnou oba osudy. Zde byl Stalin chytřejší. 79%.
Hitler proti Stalinovi - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Vlastně dva skorokamarádi...Stalin byl hloupější. 74%.
Monako: Dobývání moře (2020) (TV film)
Tolik práce a přitom taková blbost 🤷🙂.Ne tak pěkné...co by člověk neudělal pro barák a bazén a kavárnu no 🙂. 75%.
Causa Králík (1979)
Slovy Václava Klause (ne)výhra. Dobře vystavěná hra o králíka a taky spravedlnost. 74%.
Berenika (1989) (TV film)
Má to dobré obsazení - Vaculík i Rosner mají kvalitu. 54%.
Neznámý Madagaskar (2020) (TV film)
Pěkné nakouknutí do exotiky. 72%.