Recenze (113)
Generál della Rovere (1959)
Výborně gradující příběh o nečekaném prozření jednoho prospěcháře a jeho osudové cestě ke cti.
Havana blues (2005)
Lehce nadprůměrný film s velkou porcí muziky a trochou byznysu a politiky. Všude dobře na ostrově svobody nejlépe.
Charlie: Život a dílo Charlese Chaplina (2003)
Solidní dokument. Rozhodně stojí za vidění.
Intimní osvětlení (1965)
Tak jednoduché a tak dobré. O tom se snad nedá ani nic napsat. Jsem spíš Bambas nebo Peťar? Určitě Bambas!
Jahody v krku (1985)
Film jak břitva!
Jak jsem zabil světce (2004)
Takový malý beznadějný film, kde je spousta věcí nedovysvětlených a nedořečených, ale vlastně to vůbec nevadí, protože hlavní hrdinka, která se po několika letech vrátila domů, taky ničemu nerozumí a nechápe, jak se mohlo všechno tak rychle změnit.
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Pořád jsem čekal až se to rozjede a díval jsem se na hodinky, no a pak už byl konečně konec. Spousta zbytečných scén. Je to nuda, bohužel.
Jméno růže (1986)
Pěkný historický thriller, ale žádná událost. Na adaptaci Umberta Eca je to příliš jednoduché a přímočaré.
Josephine (2000)
Neznámý film Rajko Grliče, který se bohužel nikdy nedostal do české distribuce, prestože v něm hlavní roli hraje Miroslav Vladyka. Malý příběh českého mladíka, který krátce po revoluci vyráží do Hamburku hledat noční podnik s ženou, která se podobá Josephině Bakerové, aby tak splnil otcovo dávné přání.
Kajínek (2010)
Slátanina, ze které se nedozvíte nic nového.