Recenze (81)
Skála (1996)
No.....po hlaske "pichni si tu injekci do srdce a pak zneskodni bombu" som mal silne nutkanie skoncovat s pozeranim
Forrest Gump (1994)
No....asi mam iny vkus ako 90% pritomnych. Film ma nijak nepohltil a coraz viac mi zacala vadit ta brutalna zdimacka citov, naberajuca s bliziacim sa koncom na otackach. Pri niekolkorocnom behu napriec USA som fakt nevedel, ci sa smiat alebo plakat...Btw- SPOILER-ta Forrestova 100% uspesnost pri oplodnovani je tiez unikat.....no nic, "pro hloupeho kazdy hloupy", i film... Za Toma Hanksa /i ked tu hra celkom dobre/, ktoreho fakt NEZNASAM, hviezdicka dole....
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Toto nie je ani parodia, ani quasi dokument, ani komedia. Je to len dokaz ubohosti hlavneho predstavitela a autora.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ako verny fanusik JRRT, Pana prstenov a Jacksonovej genialnej trilogie nemozem inak nez vyjadrit sklamanie. Neviem, ci bol Jackson nuteny natiahnut film na 3 hodiny a celu seriu na tri diely, ale nerozumiem, naco to bolo dobre. Ked uz, tak mali byt filmy dva. Co chcu producenti a autori napchat do dalsich 6 hodin filmu, si neviem predstavit. Keby film trval do 2 hodin, bolo by to optimalne. Skoda, tesil som sa na Hobita, ale asi sa nebolo velmi na co tesit...
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Neuveritelne...toto su herci?
Skyfall (2012)
Super. A vdaka za konecne normalneho sefa M a novu Moneypenny..do buducna :-)
Vyměřený čas (2011)
Dve ** za Amandu Seyfried....skoda ze som ju nepoznal skor...
Město (2010)
No teda nic moc.....zaciatok s prepadom banky a unosom rukojemnicky celkom OK, avsak potom, ako sa zacal coraz viac Affleck herecky exponovat, to slo rapidne dole a nakoniec som mu nic dobre neprial...nemyslel som si, ze este niekto predci Stefana Segalla v bezvyraznosti tvare, resp jednom vyraze pri akejkolvek situacii...
Bitevní loď (2012)
Tak toto bola totálna shitovka....už začiatok mal čo-to naznačit, ale vydrzal som zhruba do polovice...Liam Neeson musí asi veľmi potrebovať doláre,keď je ochotný v takomto niecom účinkovať . zato Kitsch ako vymlety americký marinak bez mozgu bol dokonaly
Drive (2011)
Krimi?? Drama?? Akcny film?? V Madagaskare alebo Dobe ladovej je viac akcie. Dlhe zadumcive pohlady na bezvyrazne tvare Gosslinga alebo Mulliganovej-specialne ta mi pripadala ako maska, kedze sa v akejkolvek situacii tvarila uplne rovnako...nezmyslene samoucelne prejavy nasilia...a vseobjimajuca pomalost plynuca do nevyhnutnej nudy