Recenze (1 308)
Balthazar - Jiný svět (2020) (epizoda)
"Nemáme druhé auto?" :D Výlet do alternativní reality byl velice povedený!
Grizzly zabiják (2015)
Tolik dobrých herců v takové ptákovině! To je důkaz, že sebelepší herci z hrozného scénáře dobrý film neudělají... Za to obsazení druhou hvězdu ;-)
Mistr iluze - Redbird (2018) (epizoda)
Fakt nepotešil (zrádce) Brett Dalton aka Grant Ward z Agents of S.H.I.E.L.D.....
Králičí nora - Pilotní díl (2023) (epizoda)
Zatím dost fajn věc ;-) Trochu mi přijde, že začali hon na člověka díky tomu, že seděl v autě 100 metrů od budoucí oběti, ale to už je amerika...
Expanze - IPP (2018) (epizoda)
Nastupuje Elizabeth Mitchell (vidím ji poslední dobou snad všude, až je to otravné), jako reverend a ve 23 století nám jasně říká, že lidstvo se stále neoprostilo od náboženských pohádek, což je brutální zklamání...
Expanze - Upálení (2018) (epizoda)
Dobrej díl... Ale s tou proto-srajdou už by si měli ujasnit jak to funguje... Někde stačí dotknout se molekuly a je v podstatě hotovo, jako s Julií, ale u hybrida stačí, aby mu hlavu rozstřílela mariňačka s dvojitou bradou a rychlobruslařskými stehny a celá masa toho modrého sajrajtu chcípne...!?! Takovými detaily to jen celé srážíte...
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost - Nikdo nás nedostane (2010) (epizoda)
Všechno fajn, až na Olívii! Na to jak pořád řvala, že se to nikdy nestane, dávala ultimáta a vymýšlela jak se tomu vyhnout, tak si pro to rovnou přišla!!
Cestovatel (2007) (seriál)
Téměř vynikající seriál! Cestování časem, spousta zjevných paradoxů se tady přehlíží (významná změna současnosti, vlivem motýlích křídel, zde byla snad jen jednou), ale ku prospěchu věci a i když jindy bych špačkoval, tady mi to nevadí. Příběhy jsou slušně napsané i zahrané a natočené. Dokonce pochválím i casting v plné šíři, což se mi často nestává!! Občas je trochu protivná/vyhrocená manželka a celkem často je dost vlezlý i bratr, ale není to nic, co by nešlo přehlédnout, nebo nepatřilo k věci. Celkově nechápu zrušení seriálu po 13-ti dílech!! Před pár dny jsem na to narazil (2023) a ve dvou dnech bylo hotovo! 15 let staré hodnocení nechávám! 74%
Specialisté - Vydána napospas smrti (2023) (epizoda)
Náprava pomocí nalezení Boha, to je v naší ateistické zemi málo uvěřitelné...
Umbrella Academy - Nejmilejší oběť (2022) (epizoda)
Viktor je (a nemá to nic společného s jeho přeměnou) úplně debilní postava !! A šípem měl ten spratek prostřelit Alison !!