Recenze (93)
Čapkovy kapsy (2011) (seriál)
- Básník **** Dobré herecké výkony, ostatně jako u všech Chramostových filmů, působivý retro vizuál. - Zmizení herce Bendy *** Na můj vkus poněkud doslovné. Pěkná hudba, jen mám dojem, že tam byla nějak pořád a to i v místech, kde by ticho bodlo... - Jasnovidec **** Kamerově působivé, jako všechny Těšitelovi filmy, ale herecký výkon Hrušinského nejml. poněkud nešťastný...
Černá labuť (2010)
No... Všichni o tom furt mluvili a já tak nějak čekal víc. Nebyl jsem zklamán, ale od Aronofskeho jsem očekával trochu složitější vyprávění. Jak píše Klobouček: "Jednoduché". Ve své jednoduchosti je to výrazně "mainstreamovější" než některé jeho předchozí filmy. Začalo to už Wrestlerem a teď tohle. Ty filmy jsou vlastně hrozně podobné a oba hrozně jednoduché a založené na práci s hercem. Ale... Aronofskému zdá se došlo, že nemá cenu se vyžívat v nuancích filmové řeči a servíruje nám brilantně natočený film v té "nejčistčí" (ale do posledního puntíku propracované) podobě. Nad propracovaností a zároveň lehkostí tohoto vyprávění plesám. No a samostatná kategorie je samozřejmě Natalie a její životní herecký výkon.
Cizinec (2010)
Velký problém s žánrem. Místy komedie, místy akční, místy jsem chytal nějakou nadsázku, ale pak v místech, kde by být měla se tvářili ukrutně vážně... Divnost. Bylo tam pár vtipných momentů, ale nebylo jich moc. Kamerově také velmi slabé a střih žádná velká pecka. Nemluvě o tom, že skriptové nenávaznosti byly tak markantní, že je vnímala i přítelkyně... Fail :-(
Pravá blondýnka 2 (2003)
No.. když člověk vypne ten ultrapatetickej konec, párkrát se může pousmát, ale už ne zasmát. Velice špatný sequel.
Pravá blondýnka (2001)
Mám své oblíbené pasáže a to už je co říct. Jednou za čas fakt pobaví, ta nadsázka je skvělá!
Moje krásná čarodějka (2005)
Několikrát jsem se nahlas zasmál - je to taková ta debilní odpočinková komedie, co je vlastně hrozně fajn. Luxusní hudba a sem tam dobré nápady...
Ray (2004)
Jamie 6* :-)
London (2005)
Obrazově mě film celkem bavil, ale scénář mi nepřijde nic moc. Jako divadelní hra ano, jako filmu tomu něco chybí...
TRON: Legacy 3D (2010)
Luxusní podívaná určená prostě pro IMAX, takže Vy všichni, kdo dáváte tři hvězdičky a míň, jste to předpokládám viděli jako kinorip na notebooku. Nejlepší 3D scéna (zatím) ever - "honička na lightcyclech" !!! V IMAXu 90%, na bluerayi nevím, jestli se do toho vůbec pustím. Tohle prostě nemá bez 3D smysl.
King Kong (2005)
Velké zklamání. Nuda, nuda, nuda... a ještě místy blbě udělaná...