Oblíbené seriály (10)
Brickleberry (2012)
Simpsonovi (1989)
Žlutá rodinka, ve žlutém městě se žlutým humorem. Už nikdy nebudu uspávat Ralfa škrcením.
Rick a Morty (2013)
Futurama (1999)
Přátelé (1994)
Prostě klasika ... S několikaměsíčními pauzami sjíždím Přátele pořád dokola a asi mě jen tak neomrzí. Tahle šestka je prostě součástí mojí domácnosti :))
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Stejně jako ostatní musím souhlasit, že s posledními sériemi kvalita poněkud upadá, ale stejně mě to pořád baví a pořád se mám na co těšit na září :D
Ajťáci (2006)
Zákon gangu (2008)
Zajímavé, jak se během sérií mění moje pocity vůči postavám v seriálu - koho jsem na začátku měla ráda mě začal štvát, na ty, co mi nesedli, jsem si postupně zvykla a na konci zatím poslední série mě už téměř všichni dokonale s*ali :D Bohužel ve chvíli, kdy by kluci zahodili motorky, bych asi koukat přestala...