Recenze (40)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Oproti knižní předloze je film dost ořezaný, ale ani v nejmenším mu to neškodí. Naopak, má díky tomu parádní tempo.
Stranou Satana (2011)
První film, který mě donutil odejít ze sálu. Půl hodiny mi stačilo, jednu * dávám pro to, že se film teoreticky mohl ještě někam pohnout po mém odchodu. Pro mě druhý nejnesnesitelnější film, který jsem ve Varech absolvovala (po loňském "Spolu").
Světová invaze (2011)
3* za pitvu emzáka ... :D Kravina, ale mě to prostě bavilo :)
The Dudesons Movie (2006)
Duudsonit elokuva on hullu, nic jinýho jsem nemohla říct na otázku co na to říkám, když jsem dvd vracela svojí finské lektorce. Při sledování výkvětu finského národa jsem se chvílema dusila smíchy, občas přemýšlela jestli se běžet vyzvracet teď, nebo až za chvíli (operace kotníku?!) a chvílema prostě jen zírala s bradou dole a s pocitem že tohle normální člověk (ani Fin!!!) prostě udělat nemůže ...
Transformers 3 (2011)
Bože proč?! Proč ta blondýna?! Nebýt jí, dala bych alespoň 3*, ale tohle nešlo. Každopádně blondýna - neblondýna, nejslabší díl série.
TT3D: Closer to the Edge (2011)
Legendární Tourist Tophy na Isle of Man - nejnebezpečnější závod na světě, při kterém se téměř vždy někdo zabije a na který se i přesto (nebo právě proto) každoročně vrací skupinka šílenců, která si je dobře vědoma toho, co je tam může potkat ... po shlédnutí Closer to the Edge pochopíte proč ...
Vrána (1994)
Film s úžasnou atmosférou, kterou ještě podtrhují okolnosti natáčení a další rozměr mu dodává bolest, která vedla Jamese O'Barra ke stvoření komiksového Erica. It Can't Rain All The Time
Zákon gangu (2008) (seriál)
Zajímavé, jak se během sérií mění moje pocity vůči postavám v seriálu - koho jsem na začátku měla ráda mě začal štvát, na ty, co mi nesedli, jsem si postupně zvykla a na konci zatím poslední série mě už téměř všichni dokonale s*ali :D Bohužel ve chvíli, kdy by kluci zahodili motorky, bych asi koukat přestala...
Zátah na Jižní ulici (1953)
Perfektní film, skvěle odsýpající, stylové rvačky :)) Ve Varech na film dokázala úžasně naladit i Fullerova živelná žena, která projekci uvedla!
Zkus mě rozesmát (2011)
Že by mě něco v ději filmu překvapilo, se říct nedá (až na i-mana). Ale ty děcka za to prostě stály ...