Recenze (48)
Austrálie (2008)
mama mia co to ma znamenat ? rozpravka, gyc ? Dva v jednom ?
Avatar (2009)
entertainment made in 21st century.
Bílá stuha (2009)
hryzem hryzem a nic
Bílé dlaně (2006)
tento material ma u mna respekt. low cost produkcia, ktoru nie je na platne badat. pocity a zivot podane az na hrane dokumentu...odporucam !
Bublina (2005)
Neni o com. Zo zaciatku som sa trochu bal...ze to s tym pokusom s nehercami mozno nebol najlepsi napad. Ale uz prvych par scen filmu hovori brilantnou filmovou recou a herec by v tomto snimku fakt vadil. Je to tak napisane, citit z toho aky moze byt zivot a kam moze posuvat medium filmu vynikajuci reziser. Odporucam.
Cizinci ve vlaku (1951)
treba kuknut !
Čistá práce (2008)
zle zle zle...tupe vysvetlovacky divakovi, ktoremu popri zviachani pukancov unikaju veci, ktore su beztak popisne az trapne a hlavne uplne klisoidne... a zaverecne...pozor - podla skutocnosti ! hmm...je ine precitat si story v novynach o rafinovanej lupezi a nieco ine vediet to zfilmovat...
Dívka na přání (2009)
Moderny indie film v prijemnom podani. Kto si uzil The bubble s nehercami v hlavnych ulohach musi vidiet aj toto. Tvorivy pristupu k snimaniu a velmi sviezi strih v kombinacii s hereckymi laikmi serviruje prijemne nenutene rozpravanie o postavach ktore su o cosi menej exponovane zvnutra navonok, ale to je nieco na co si asi treba u Stiviho zvyknut.. Ak hladate zaujimavy film ktory nepochadza z masinerie monstroznych studii a zachovava si punc hodnotnej kinematografie ste na spravnom mieste.
Ex Drummer (2007)
paradicka ! napadite jednoduche ponorenie sa do stoky ako vyjadrenie spokojnosti so svojom dosavadnym zivotom. trosku moc preintelektualizovane pozadie, ale prijemny kontrast k societe do ktorej sa dobrovolne protagonista s vyssim socialnym statusom rozhodol vkrocit...
Funny Games USA (2007)
absencia atmosfery, na ktorej ten film asi mal stat...mozno tomu filmu este niekedy dam sancu a pozrem si ho dokonca...