Recenze (8)
Helen (2019)
Holka co přežije polovinu noci ve velkém mrazáku při -16 a to v pracovním kostýmku s páskovými polobotkami. První polovina je celkem o ničem. Druhá polovina ujde. Dojde i k slzám :). https://www.dailymotion.com/video/x7pn3b1 PS: Dej je snadno pochopitelný i bez překladu.
Svět naruby (1990)
Má to své kouzlo :) https://uloz.to/!5vCZyHrWMVH6/sv3t-naru5y-avi
Odvážný snílek (1989)
Hodně jsme na to koukaly jako malé, ale líbil se i teď po letech. https://uloz.to/!97yPijUcy/o2zny-8nilek-avi
Víc než zákon (2014)
Krásnou přírodu a dobrý výkon herců totálně přebíjí nelogičnost scén a vlastně celého příběhu. Hlavní hrdinka podle mě podává sakra dobrý výkon, když se probíjí příběhem. Na film se dobře kouká, ale jediný smysl v jeho zhlédnutí je v tom, že se člověk podívá na hezkou přírodu, hezké herce a posune své hranice trpělivosti a názorů na hladinu hlouposti ve světě filmu.
Sága: Prokletí stínů (2013)
Celkem nápaditá zápletka, i když ke konci trochu odfláknutá. Masky postav i výkony herců super. Jen je tu a tam potřeba přivřít oko nad efekty. Hmm někdy i obě oči :)
Byzantium (2012)
Pomalé rozvážné drama s trochou akce a námětem upírů. Zhlédnutí mi připomnělo filmy Ať vejde ten pravý a Žízeň (Bakjwi).
Vlkodlak: Bestie mezi námi (2012)
Dobrá zápletka i prostředí. Děj má docela spád a musím přiznat, že jsem až do odhalení nevěděla, kdo je Vlkodlakem. Fanouškům tohoto žánru zhlédnutí rozhodně doporučuji.
The ABCs of Death (2012)
Trauma na celej život. Jedině epizoda s prostitutkou mi něco dala – zbytek se pokusím co nejrychleji zapomenout. Slabším povahám a dětem rozhodně nedoporučuji! ...... S odstupem 3 let musím dodat, že se mi podařilo zapomenout i tu prostitutku. Mám však v paměti zřejmě natrvalo vypálený obrázek nožem ořezané tlusťošky, která se tak stala na kost hubenou.