Recenze (928)
Most špiónů (2015)
Spielberg s Kamińskim jsou zárukou dokonalé vizuální a dobové podoby, což je hlavní devizou filmu. Je velká škoda, že Spielberg ale film o půhoďku nenatáhl - spousta věcí zůstala jen epizodně naťuknuta, nedotažena a zasloužila by si podporu dalších událostí či vedlejších příběhů (útok na dům, kabát, špiónova žena atd.). Především pak paradoxně Berlín působí méně nebezpečně než Amerika v úvodní pasáži... Celkově ale velký film hodný Spielberga.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Fantastická kamera a skvělá hudba. Co se týká příběhu, bylo to už ke konci na mě až příliš mnoho štěstí v až příliš mnohu neštěstí.
Spotlight (2015)
Komorní investigativní drama, které nadchne svou dobovostí, hereckými výkony i stylem vyprávění, který se - tématu zneuživání dětí církevními hodnostáři navzdory - vyhýbá přehnanému moralizování a drží se v novinářsky informativní rovině. Díky Markovi Ruffalovi přeskočil jeho Mike Rezendes v pomyslném žebříčku nejcharismatičtějších žurnalistů i Clarka Kenta. O tři koňské délky.
Room (2015)
V rámci filmu mi nesedla změna v rytmu vyprávění, která v polovině nastala. Najednou se klouže jen po povrchu, skáče se v ději... ale Jacob Tremblay je úžasný - jedna nejtěžších a zároveň nejlépe zvládnutých dětských rolích za poslední dekédu.
Já, padouch 2 (2013)
Gru a holky se posouvají více do karikaturní roviny, mimoňové skvěle odlehčují příběhovou linii a celkově jde o zábavný animák bez tupého a dětinského humoru.
Cesta naděje (2014)
Zajímavý námět. Ale jinak rutina.
X+Y (2014)
Čitelná teen dramedie.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Přímočařejší a napínavější než dvojka, ale chybí tomu šmrnc a nadsázka ve vyprávění z jedničky.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Místy zdlouhavé a bez emocí, ale pořád tolkienovsky kouzelné. Tři a půl.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Prostě další Mission: Impossible. Až tak dobré to je.