Recenze (62)
Fifty Fifty (1992)
Svižná akční zábava,která připomíná "staré" dobré filmy 80.let.
Návrat Černého rytíře (2009)
Dávám jednu hvězdičku,ale jen z milosti
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Tenhle serial mam rád,proto hezká 3.
Cesta do pravěku (1955)
Tohle je film mého dětství.Krásný výlet do dob dávno minulých,film který je tak dobře natočen že by z něho měl radost i Steven Spilberg.
Moonwalker (1988)
Michael Jackson ve své vrcholné pěvecké a taneční formě,na vrcholu slávy.V pubertě jsem na téhle muzice dost ujížděl.Za svoje kapesný jsem si koupil audiokazetu BAD a pouštěl jí pořád dokola.Písen Smooth Criminal je i po těch víc jak dvaceti letech pořád nářez.Bohužel už tento všestraný zpěvák a tanečník odešel do hudebního nebe,což je škoda:-( Soundtrack co stojí za poslech:Je těžké vybrat jednu písničku u filmu který je vlastně takový jeden velký videoklip.Nejvíc výrazná je ale Michael Jackson:Smooth Criminal.
Proces s neuvěřitelným Hulkem (1989) (TV film)
Lou Ferrigno a Pavel Nový (nadaboval celej film) v nejlepší kondici.Tenhle film je unikát přestože jsou v něm postavy jako Incredible Hulk nebo Daredevile,vůbec se k vydavatelství MARVEL nehlásí.:-)
Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky (1967)
Velice zdařilá česká parodie na filmy o Jamesu Bondovi.
Hazard (2006)
Tenhle film mě mile překvapil.Nejdříve se zdál že je to film jako každej jinej,ale děj příběhu se zajímavě rozvine a i když má pár slabších míst,jako celek funguje dobře.
Lost Highway (1997)
Přiznám se že jsem tenhle film tak ůplně nepochopil,přesto i po letech dokáže u mě navodit pocit tajemna a položit si otázku "Jak hluboká je temná strana lidské duše?" Soundtrack co stojí za poslech:David Bowie – I'm Deranged,
Highlander (1986)
Moderní pohádka o nesmrtelnosti,souboje na meče kde může zůstat jen jeden,Christopher Lambert ,Sean Connery, a skvělá hudba skupiny The Queen to si pět hvězdiček zaslouží. Soundtrack co stojí za poslech: Queen - Who Wants To Live Forever,Gimme the Prize,Princes of the Universe