Recenze (22)
Toni Erdmann (2016)
Musím říct ze tak dobrý film sem nečekal rozhodne to nejlepší co sem letos viděl .
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Tak co o tom říci kamera prostě supr,herecké výkony také supr,hudba prostředí kostýmy kulisy a tak dale to vše je ok jen ten blbej film NE.
Divergence (2014)
Neví někdo jak to film končí? odešeljsem asi po hodince a pul z kina a lituji že sem to neudělal potí scéně jak si hlavni hrdinka vybírala frakci v sále přitom nikdo ani nedýchal protože tam dávno nikdo nebil.
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Vcelku originální námět, krví a mrtvolami se opravdu nešetřilo.Konec má nakročeno hezky k další séryji tak snat nějaká bude:)
47 róninů (2013)
Pokud se nato chystáte jít do kina tak děte na něco jiného.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Sláva tomu kdosi řekl udelame sci-fi co bude mít smisluplný příběch a opravdu ho udělal.Co se týče zvlašních efektů a jejich použití tak to zvladli na výbornou a hlavního hrdinu nadopovaného HOPSINKOVOU štávou musíte brad s humorem nebo nadsáskou jinak vám to skazí celí dojem filmu.
Piráti! (2012)
Snaha bila ale nijak měto nenatchlo.
Téměř chlap (2012)
Rozhodně to není film pro každého a přesto že mě nezaujal tak sem nemohl přestat koukat a byl zvědaví jak to skonči.
Nevinnost (2011)
Pokud preferujete příběch a herce nad hektolitry krve a výbuchy tak vám nevinnost doporučuji mam rak kdyš po 15min filmu stale nevim jak to skonči a kdyš začnete tušit tak vás překvapí.
Kiss x Sis (2010) (seriál)
Jase u to ho prostě bavil a díky tomu že má KissXsis jen 12 dílu nemá šanci vás seteotypmě nudit.