Oblíbené seriály (6)
Svět tajemných sil (1985)
Sanitka (1984)
Případy 1. oddělení (2014)
Osobně se podivuji tomu, že tenhle sympatický seriál vyrobila Česká televize zhruba v téže době jako např. tristní Sanitku 2... České případy (tj. žádné bizarní zápletky, na jaké je zvyklý divák Kriminálek), české reálie, české charaktery (žádní neskuteční hrdinové, s nimiž se člověk nedokáže identifikovat), žádné sterilní katalogové interiéry, žádná hra na Ameriku nebo nějaká křečovitá snaha o stylizaci či rádobysvětovost... Líbí se mi, jak se své role zhostil Bolek Polívka. A pozadu samozřejmě nezůstává ani Ondřej Vetchý, Petr Stach nebo Filip Blažek. Pěkné, koukatelné a uvěřitelně civilní herectví. Je vidět, že i ČT umí točit poctivé věci, které budou vysílatelné ještě za padesát let. Díkybohu za to. A velmi ráda bych se dočkala další série!
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Čtvrtá hvězda (2014)
Původně jsem dávala tři hvězdičky, ale po pár posledních dílech přidávám čtvrtou hvězdu. Nějakou dobu mi trvalo, než jsem se naladila na humor dejvičáků, nebyla jsem na něco takového zvyklá a dlouho jsem tomu nemohla přijít na chuť, ale teď se těším na každé pondělí. Ze začátku mi připadali všichni divní (hlavně můj oblíbený Ivan Trojan, jeho Koláček mi byl vyloženě odporný), ale najednou jsem je začala milovat. Prvním dílům jsem se nesmála, připadaly mi slabé, divné, o ničem... A najednou je to jinak. Těším se na ně a užívám si je.