Recenze (85)
Posvátné území (2009)
Souhlasím s DavidXY. Velice zajímavý námět s naprosto céčkovým zpracováním. Škoda, mohla z toho být docela pěkná podívaná...
Perfektní plán (2010) (TV film)
První "přípravná" polovina byla fakt nuda. Pak se to trochu rozjíždí, ale na thriller je to slabota. Dávám za 2.
Past, Present & Future (2003) (hudební videoklip)
Jo, pro Roba mám zkrátka slabost...
Proroctví (2009)
Tak takovéhle filmy já můžu... !
7 vteřin (2005)
Dlouho mi trvalo, než jsem pochopila kdo s kým a kdo proti komu. Wesleyho můžu, ale tohle byla nuda...
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Ano, Travolta fakt zraje jak víno...
Dračí války (2007)
Nevím, jak vážně bych tenhle filmek měla brát, ale válečníci jedoucí na ozbrojených potvorách připomínajících dinosaury a následná bitka mezi mrakodrapy - to se fakt jen tak nevidí... :D
LEGO: Clutch Powers zasahuje (2010)
Už tu byl Bionicle, teď Lego, .... jen čekám, kdy někdo natočí animák s Igráčkama :D Ale moje děti se u toho bavili!
Noční autobus (2008)
Samotný film je tak maximálně na dvě hvězdy, ale jednu musím chtě nechtě přidat. Proč? Po dlouhé době je to totiž jeden ze snímků, kde se HAPPY END nekoná.
Kletba zlatého květu (2006)
1) velkolepý. 2) výpravný. 3) krásně barevný. Pro mě nic víc a nic míň, bohužel...