Poslední recenze (50)
Místo u moře (2016)
Trocha depky na dlouhé večery. Minulost se s člověkem vleče, na druhou stranu si uvědomíte, čeho si máte vážit. Caseymu to po Gone, Baby, Gone zase slušně sedlo. Film má i přes svůj ponurý, pomalu rozkrývaný děj slušný drajv a nezdá se, že by 137 minut bylo příliš.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Trochu přecitlivělý, začátek jak z červeno knihovny, nicméně druhá polovina filmu slušná řežba, která mnohé dožene. Mel Gibson neztrácí akční rádius a surovost z Umučení Krista a Apocalypta. Sice do nás Mel pere americkou hrdost o sto šest, ale i tak slušná podívaná a člověk je v závěrečné záchranné akci jak na trní.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
První seriál, na který čekám každý týden s napětím. První série top - 95 %, druhá - 90%, třetí díky závěru - 95 %, čtvrtá - 95 %. Když pominu samotnou zápletku a téma, dává mi tento seriál inspiraci o nekonečném boji mezi "dobráky z USA" a teroristické síti . Na které straně je pravda? Kdo provokuje? Kdo se jen mstí? Herecké obsazení na 1-, Damian Lewis skvělý, Claire Danes pro mě trochu přehrává a dost se opakuje. Po herecké stránce vyšvihne Homeland mezi elitu výborný výběr vedlejších rolí v čele charismatického Mandyho Patinkina, drsného Ruperta Frienda a přitažlivé Nazanin Boniadi.
Poslední deníček (7)
Ve stínu v čele s Ivanem Trojanem..
I v českých podmínkách lze natočit snímek, který má neskutečný záběry a střih...