Recenze (90)
Láska a smrt (1975)
Dle hodnocení a komentářů jsem čekal abosluntí pecku. Místo toho pár nadrpůměrných vtipů a mnohem více těch podprůměrných...
Nedokončený film (2010)
Velice zajímavé záběry, určitě doporučuji vidět, jednou. Asi bych ocenil zajímavější komentář. Viz.: Snorlax
Báječný hotel Marigold (2011)
Kamarádovi na FB jsem to přiblížil takto: " No, ode mě 3/5 hvězdiček, poku...ný začátek, p...rvený konec, povedený prostředek, na začátku a na konci jsem si prostě představoval, že je to dokument o Indii [:D] Ale jinak, takový chillout film na pohodu
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Musím říci, že OVM nepovažuji za nejkvalitnější počin v téhle kategorii. Šimůnek měl Partii na Primě o třídu víš.
Ta naše povaha česká (1993) (pořad)
Některé díly by zasloužili i pět hvězdiček. Jiné zase ani jednu. Je to silně nevyvážený pořad. Některé díly svou kvalitou a vyvážeností překvapí. Na jiných je vidět, že tvůrci stojí na jedne straně barikády a druhou stranou se příliš nezatěžují.
Přízraky mezi námi (2000) (seriál)
Hodnoceno optikou tehdy desetiletého :))
Hlava-22 (1970)
Musím říci, že se jedná o "poctivý" film a vysokému hodnocení tady se vůbec nedivím, dokud ovšem nesáhnu pro knihu. Sám tak štědrý v hodnocení nejsem. Knižní předlohu mám totiž moc rád a mám pocit, že film ve "výsledku" vyznívá tak nějak jinak. Zažil jsem už mnohem lepší adaptace a s vyšším hodnocením budu muset prostě počkat na případný novější remake.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Po prvním díle: fajn herci, ale nějak bez ducha. Poctivě natočené, ale nuda. Člověk asi musí tenhle žánr mít rád, jinak to prostě nenadchne a působí tuctovým dojmem.
Bobule (2008)
Fajn film do autobusu... Člověk nemusí všechno slyšet, vidět... občas může oko zavřít, pár vět prohodit se sousedem.
Pařba na třetí (2013)
Podle mě nejslabší díl série. Po slušné jedničce, výborné dvojce, velice slabá trojka. Nemastná neslaná, děj postavený úplně uměle, všechny zábavnější scény jsou vidění v traileru...