Recenze (525)
První krok (2009) (seriál)
odpad odpad ... hmm -asi to je umělecký odpad ... ale mě se u toho fajn odpočívá -baví mě koukat na tanec a hudbou nabitý lidičky -není to tak zlé :-)
Kanibalové: Začátek (2003)
Docela dost hnusné ....asi hrané na zvědavost ...ale normálního člověka tohle přeci nemůže bavit :-(
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Skvělá nostalgie ! A dnes ? Kdo by nechtěl mít tak dokonalé dětičky :-D
Město bez dechu (2003) (TV film)
Přijde mi, že tu všichni kritizují moc :-( Z pohledu obyčejného diváka -to zas nebyl až takový odpad. (Ovšem nějaký extra zážitek taky ne .) Nápad dobrý. Ale připomíná mi to film z dob dřívějších -jako pozor -něčeho chcete dosáhnout a všechno je špatně -tak važte co se má a nemá. Prostě moc výchovné ..
Každý den karneval (2005) (TV film)
Pojišťováky nesnáším ...film jedna velká nuda .... a to nepříjemné chrochtání tomu dalo korunu :-((
Honza a Růžová panenka (1974) (TV film)
Výchovná pohádka :) Zbrklost se nevyplácí :-)
Vo Brikitě (1977) (TV film)
Pohádka je moc pěkná -pro mě až teď :D Jako malá jsem nesnášela to nářečí :-D
Bakaláři - Zkouška (1983) (epizoda)
Moc pěkná komedie s dojemným koncem :-D Prostě to berte , že tenkrát moc na výběr nebylo .... a tohle patří k těm lepším :)
Vyprávěj (2009) (seriál)
Pro někoho kdo v tomhle vyrůstal -nádherné album vzpomínek :-D Mě se to moc líbí -přestože jsme neměli v rodině ani komunisty ani disidenty .... Nádherně se mi teď vybavuje to šuškání velkých :) psss.. ať to neslyšej děti ! Takže závidím babičku :-D
Travis (1996) (TV film)
No těžko komentovat české horory :D Ale nějaké to mrazení bylo ......