Recenze (20)
Kuky se vrací (2010)
Obraz je pěkný, ale film má hluchá místa a dabing, obzvláště postavy kapitána Hergota (Z. Svěrák), to srazil na ***.
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
bééééééé
Jude (1996)
...protože nás bylo moc...
Fenomén Gott (2009) (TV film)
Bohužel, od tohoto dokumentu jsem čekal víc. Sestříháné záběry z minula, nic moc nového... A o mistrovi to toho taky příliš neřekne...
Marley a já (2008)
Marleyho budete milovat, jako celý tenhle film, na nic si nehraje a čas s ním strávený uteče jako voda a páteční večer Vám dodá energii a zaručeně dobrou náladu. Žánr rodinné a romantické komedie sedí nejlépe, drama nečekejte, ale v závěru si třeba i pobrečíte, protože ten obyčejný skutečný příběh Vás úplně pohltí...
Róza (2005)
Film z kategorie "B", ale v pevných kramflecích s živým dějem, který utíká a má něco do sebe. Nenudí, ale triko si kvůli němu rvát taky nebudete.
Láska podle předlohy (2007)
Pro mě až příliš konverzační romantická komedie.
Pompeje (2007) (TV film)
Kdo má rád seriál Okouzlení, který dává ČT1 v sobotu odpoledne, tak tomu se to bude líbit...
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Já vím, že to občas bylo pod úroveň, ale nemůžu si pomoc, já se prostě bavil.
Rituál (2006)
Bohužel, tentokrát Nicolas Cage obchodoval s nudou a slabým scénářem a se vším s čím vůbec obchodovat jde:(