Recenze (152)
Machete (2010)
Kopa chýb, kopa klišé, ale oni to našťastie nemysleli vážne. Pridať viac hlášok a mohla to byť akčná paródia roka. Ale krvi, čriev, kosačiek a žien bolo dosť, tie som si vychutnal.
1612: Kronika smutných časů (2007)
Vidieť ruský historický veľkofilm je príjemná zmena. Veľmi milo ma prekvapili bojové scény, kde odletujúce hlavy a končatiny vyzerali dosť drsne a realisticky. Nosorožec a dedko na strome mi vôbec nevadili, dodávali filmu príjemnú mystickú príchuť. U mňa 1612 v niektorých smeroch dokonca prekonal Statočné srdce.
Země zatracených (2006)
Filmy o vojne v Iraku nevyhľadávam, videl som ich ako šafranu a z toho dôvodu u mňa neznižovalo dojem akési iracké klišé, ktorého tu ale mohlo byť dostatok. Pri úvodnej časti z Iraku som to mal chuť vypnúť, proste to pôsobilo ako klasická americká patriotická sračka o amerických hrdinoch, čo sa obetujú za záchranu sveta. Na rozdiel od ostatných na mňa zapôsobila skôr časť z Ameriky, ktorá síce bola miestami dosť slabá, ale asi vcelku dobre vykreslila psychické problémy po návrate domov. Ako antifanúšikovi rapu sa mi paradoxne páčil 50 cent, z troch hlavných postáv najviac zaujal Jackson, najmä jeho opilá scénka na vďakyvzdanie.
Vše o mé matce (1999)
Silný film, ale moja šálka kávy to zdiaľky nieje. Na filmy s transsexuálmi ešte nie som pripravený.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Príjemný oddychový seriál, neraz som sa od srdca zasmial. Randy je jeden z najlepších TV blbečkov posledných rokov. Vytknúť ale musím kolísavú úroveň častí, časté až moc za uši pritiahnuté situácie, kedy to už nepridávalo na vtipnosti, ale vyznievalo skôr trápne a najmä málo priestoru pre Nadine Valazquez - tak dobre sa na ňu pozeralo a tak málo ju bolo vidieť
Upír Nosferatu (1922)
Klasický horor, pre filmových fanúšikov povinné čítanie. Zub času sa však na ňom podpísal a tých 90 rokov je zreteľne vidieť.
Francouzská spojka (1971)
Keď som Francúzsku spojku videl prvý krát niekedy na začiatku svojich pubertálnych rokov, dosť ma nudila a nechápal som, prečo je taká ospevovaná. Asi som za tie roky zmenil vkus, pretože po dnešnom vzhliadnutí musím uznať, že medzi krimi klasiku sa radí právom. Jedna z najlepších rolí Gene Hackmana.
Bezstarostná jízda (1969)
za soundtrack. Nejako mi unikol ten dej. Fetaci sa vozia na motorke a všetci majú proti nim predsudky, až ich nakoniec len tak zo srandy zastrelia.
Zmizení dámy (1896)
kam sa hrabe copperfield
Les Cartes vivantes (1904)
Najstarší film, aký som kedy videl. Kartové triky, ktoré dnes už "pozornejší" divák odhalí, ale v dobe vzniku to musela byť bomba