Recenze (17)
Revoluce (2012) (seriál)
Já chci víc!!! Od pilotu mě to uzemnilo!!
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Jeden "z těch lepších", ale na svatbu to nemá..
Šéfové na zabití (2011)
Naprostá blbost, nechápu vysoké hodnocení tohoto filmu..
Warrior (2011)
Tak o tomhle filmu by se mělo mluvit stejně jako o "slavném" Avataru. Doporučuji!!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Jedním slovem VÝTEČNÉ! Více slovy: Lepší už to nemohlo být.. Byl jsem maximálně spokojen, očekávání splněno, nemohu hodnotit jinak nežli "pětkou"
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Často mě překvapila i originalita humoru. nesčetněkrát jsem se trhal smíchy a dá se na to velice dobře dívat - PS: alespoň na něco..
Ztraceni (2004) (seriál)
A já říkám ne!! Podle mě není pravda že seriál šel postupně do kytek, podle mě, někoho kdo si nenechá ujít žádnou drobnost a je maximální fanoušek tohoto TOP seriálu, je jeden díl lepšší než ten druhý.. Tento seriál mě při shlédnutí posledního dílu donutil k ukápnutí několika slz, ale proč? To dokazuje čeho je tento seriál schopen. Já ho prostě MILUJI!!
Spartakus (2010) (seriál)
Nevím, nejspíš jsem neviděl příliš seriálů.. Ale trvám na tom, že toto je špička těch seriálů, co se vysílají. Neuvěřitelná podívaná (a to nemluvím pouze o ženách heh), musel jsem vidět úplně každý díl, což se většině seriálů nepovede... a... nevím co říct, pouze doporučit ostatním! S jistotou 5 hvězd.
Saw 3D (2010)
"Jedine co je na tve smrti spatneho je, ze te mohu zabit pouze jednou" Film vtahne a nepusti, to jsem od nej cekal, byla to parada, horor ve 3D, paradni dej propojeny vsemi dily serie SAW. Myslim ze mohu prohlasit: "Jedine co je na tom filmu spatne je, ze je posledni" Tot muj nazor :)
Počátek (2010)
Dle mě nejlepší film, svého žánru, a nejlepší film, na kterém jsem kdy byl v kině (málo jich nebylo) Užasné obsazení, soundtrack prostě celkově jsem byl moc spokojen. Těch 5 stars mi líto doopravdy za tento film není!