Recenze (1 369)
Já jsem Harry Potter (2010)
Nápad dobrej, provedení hrozný. Ale rozhodně souhlasím, že je to člověk, který předstírá herce.
Bastardi 2 (2011)
Bez znalosti kontextu a bez silnější snahy o vnímání (hraje mi to za hlavou a já se občas otočím přes rameno) můžu konstatovat, že na větší zhovadilost jsem už dlouho nenarazil. Jasný odpad, ale ve smyslu fér plej radši nehodnotím.
Neobyčejné ženy (2011) (seriál)
Viděl jsem díl s Audrey Heupburn, a i když jsem rád, co všechno jsem se o ní dozvěděl i kolikrát jsem se mohl zahledět do těch dvou hlubokých studen, mám pocit, že jsem se toho za tu hodinku mohl dozvědět víc, a ještě by to byly věci zajímavější a rozhodně záživněji podané. Na další díly se asi koukat nebudu, takže hodnotím pouze tenhle díl, a to tak, že dvěma hvězdami.
Druhý život (2011) (seriál)
Slováci tak milují Tisíc a jednu noc, že se rozhodli natočit svou vlastní tureckou telenovelu? Tuhle zkratku obvykle nepoužívám, ale WTF? (A protože Čech není Slovák a jazyku toho druhého nerozumí, rozhodli se to na Nově dokonce nadabovat!)
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Proč jen hlas Česka a Slovenska (nebo, chtějí-li nostalgičtí Nováci Československa) konečně nezařve: "Tak už DOST!" Jen bych ještě dodal, že jsem už dlouho neviděl pohromadě tolik mizerných zpěváků, kteří ale mají zkušenosti (vlastní kapely, vlastní show atd.). Naposledy když jsem omylem přepnul na udílení cen MTV. Tahle soutěž se sice jmenuje Hlas, ale mezi tou plejádou všech těch superstar se ani jeden hlas neobjevil.
Hon na mumie (2010) (seriál)
Zahi Hawass v akci aneb z největšího egyptologického sympaťáka tyranem a cholerickým postrachem zhýčkaných do pyramid močících studentů egyptologie.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Dlouho jsem se tomu vyhýbal, až jsem nakonec byl donucen shlédnout Mimikry. A k tomu, co předvádí soudruh Brabec, nemám slov. To je mistrné neherectví. Plus stupidní scénář, oblbování oveček, co se na to mají koukat, další rádobyherecké výkony, žádné emoce nebo pocity... no děs to je, co jinýho.
Škola rocku (2003)
Tenhle film jsem se nikdy nepřinutil dokoukat až do konce.
Zvoník u Matky Boží (1996)
Byl jsem na tom v kině, když mi bylo kdovíkolik let. Pamatuju si jen, že jsem se bál a odešli jsme v polovině. Od té doby jsem to neviděl, ale nechápu, jak jsem se mohl bát u Disneye.