Recenze (14)
Vrabci v hrsti (2011) (pořad)
jako wtf?
Nevěstinec (2011)
Strašná nuda od začátku až do konce. Přišlo mi, že si film snaží hrát na umělecký zážitek za každou cenu, ale vůbec se mu to nedaří.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Já jsem se teda opravdu bavila a podle smíchu v kině jsem určitě nebyla sama. Ondra to zahrál opravdu skvěle!
Rodina je základ státu (2011)
Miluju filmy, které si naprosto na nic nehrají a nesnaží se přehnaně vše vysvětlovat, které prostě jen tak plynou a nechavají na divákovi si vybrat co si z nich vezme . Přesně takové filmy ve mě zanechávají zvláštní pocit. Toto byl jeden z nich. A navíc Igor je prostě sexy :-)
District 9 (2009)
Na tomhle filmu se mě osobně nejvíc líbilo, že žádná z postav nebyla charakterově černá nebo bílá a díky tomu některé scény, které by v jiném filmu mohly působit pateticky, tak tady skvěle fungovaly.
Pavučina lží (2006) (TV film)
Tento film jsem sledovala odpoledne při malování pokoje, myslím, že k takové činnosti byl ideální.
Blanche - královna zbojníků (2002)
Tohle si snad ani žádný komentář nezaslouží. Tenhle film byl opravdu vrchol hrůzy, bylo to dokonce ještě horší než Smrtící temnota, tam byla stupidita snímku alespoň k pousmání, ale tohle je k pláči nebo spíš na zvracení.
Hvězdná brána (1994)
Taková prapodivně překombinovaná pohádka pro těžko určitelnou věkovou kategorii.
Mrtvá dívka (2006)
Opravdu dobrý film, plný skvělých hereckých výkonů. Nálada celého filmu mi připomínala Amores perros.
Kripozoidi (1987)
Řekla bych, že to spíš je pomsta Vetřelci, protože představa, že to v někom vyvolá dojem, že má tenhle "film" něco společného s klenoty žánru je opravdu hrůza.