Recenze (17)
Ukradené Vánoce (1993)
NAprosto skvělé :) moc se mi líbí..Jen to trošku kazí fakt,že to Nova dávala teď po tři roky za sebou každý Štedrý den...
Zlatý kompas (2007)
Jako knížka luxusní,nápad originální, i když po dvacáté pořád můžu číst všechny tři díly dokola,ale film se jim hodně nepovedl, i když jsou filmy časově omezené,vůbec neobsáhl všechny důležité věci,i herecké obsazení nestálo za nic, bylo to naprosto nezajímavé ...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Nikdy mě to nepřestane bavit,i v šesté sérii je humor a kvalita pořád na dost vysoké úrovni . Po Přátelích po dlouhé době seriál, který stejně s Big Bang Theory nemá jinak konkurenci.
Partička (2011) (pořad)
za posledni rok je jedním z nejlepších seriálů,výborné herecké obsazení - někteří i dokázali příjemně překvapit.. Jednou za týden mi to přijde jako vhodná a zábavná show, u které si člověk odpočine a pobaví se,vždy ho tam něco překvapí a potěší...
Dexter (2006) (seriál)
1. Season: 98 %, 2. Season: 80 %, 3. Season: 100 %, 4. Season: 100 %,5. Season: 75 %.
Zaklínač (2001)
Omlouvam se, ale nechapu jak nekdo muze sprasit tak unikatni dilo...je to velka skoda.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Tento druhy dil je opravdu lepsi nez prvni. Je zde vice akce i humoru . Snad vice nez spomalovacky ,ktere jsou skvele jsou jen sceny ve kterych Sherly meri svuj intelekt s Moriartym a nebo kdyz provokuje Watsona . Skvele obsazeni Downey, Law, Rapace,Harris ... Musim uznat ze jsem z kina odchazel s velice dobrym pocitem. Hodnoceni *****