Recenze (24)
Pád Bílého domu (2013)
Naprosto ale totálně zbytečný film. Nepřináší nic nového, ukazuje již 100x viděné scény a lehce předvídatelné zápletky. To vše opět a znovu podtrženo amerikanismem nejvyššího řádu, kdy jako finále a prostředek divákovi ejakulaci slouží obligátní ''God bless America''. Toto kdyby chybělo, asi bych byl nucen dát Odpad. -> Tfuj!
Mládeži nepřístupno (2013)
What-the-fuck?! Totální bizár, naprosto nevšední záležitost, já si hlavu vyčistil
Skyfall (2012)
Jedním slovem - nuda. Jediné pozitiva - Craig byl pěkně vydietovaný (*), zaporák se mě libíl (*) a malé plus k tomu Bérénice Marlohe (*). Jinak o ničem, souboje, technika, auta, napětí NIC. Usínal jsem. Bohužel těžko si dokážu představit, že další díl bude o nečem.
Ve jménu krále (2007)
Do prdele, Statham nemel na chleba nebo mu preskocilo? Hodne smutna podivana....
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
V krátkosti: Totaaalni pecka, totalni!! Zadny nudny stred nebyl, zadny. Opening akce byla masakr narez a finale na letisti jakby smet. Hlasky super a jak se objevil na scene Chuck tak se mohlo kino posrat a kdyz jeste rekl vtip s kobrou, tak sme vsichni chcali. Ja mel misty husi kuzi. 100%
Transformers 3 (2011)
To je snad jediná série, kterou sem viděl celou v kině - to je co říct... o tom, že kvalita byla descendenční, není třeba mluvit. Jednoduše mi vadil ten stereotyp, kdy Sam všechno sám bokem vyřeší, že cvičení vojáci sou mnohem natvrdlejší a bojácnější než 40 kilový civil :)) V jedné pasáži útoku na Chicago se úplně vytratili hlavní záporaci - Sentinel a ten druhý, to šli na párek nebo proč neútočili? Všemocný a nezničitelný Megatron půl akce proseděl s rozpůlenou hlavou a pak zachránil celý svět... no byl to mix ze kterého se mi křivil obličej...Sem tam sem se aspoň zasmál. 3*
Rychle a zběsile 5 (2011)
Parádní nářez, nějaké neproveditelné scény typu 300 metrový pád do vody, či perfektně říditelný 10 tunový trezor, na to já kašlu. Já se bavil od začátku do konce, až do úplného konce, kdy mi spadla huba. Z tří lidí jsem 2 nečekal - a z obou mám velkou radost. V momentě, kdy se objevil spešl agent Hobbs, sem zpozorněl 2x tolik - on je tak neskutečná vazba, že to snad ani není možné - skvělá role, úžasná! Stará parta pohromadě, šakující černoušci, hláškující Roman, přechytralý Ludacris, každý měl svou roli a každému byla ušita na míru - spokojenost. 5* bez výhrad, já se bavil perfektně!!!
Ong-bak (2003)
Ty jeho kolena a lokty, na to by se člověk vydžel dívat celý den. Je to maséér, pro mě nemá smysl hodnoti primitivnost děje či žalostnost herců, stěžejní je zde bojové umění a toho já si užil :) *****
Hanebný pancharti (2009)
Perfektní Tarantino a herecké výkony a naprosto kulervoucí Herr Landa!!
Gladiátor (2000)
Jeden z nejoblíbenějších historických filmů, skvělý příběh, skvělé prostředí, skvělý Russell