Recenze (54)
Wanted (2008)
Zajímavý akčňák,který híří speciálními efekty(někdy bohužel přehnanými) a skvělou sestavou herců.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Tato "nekomedie" mě nějak nenadchla.Podívala jsem se na to jen proto,že tam hraje Sandler.Ale nechápu,proč se vrhl do takovýho filmu, má rozhodně na víc.
Tropická bouře (2008)
Začátek byl vtipný,dokonce i konec,ale uprostřed filmu se to jako by zaseklo. Ale většina filmů,na kterých dělá Stiller, se povede;musím říct, že i tahle komedie není k zahození , i přes ty nedostatky mě rozesmála.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Taková normální rodinka ;D
Mr. Bean (1990) (seriál)
No co k němu dodat ;D jen pomyšlení na jeho grimasy mě přivádí do záchvatu smíchu. Nesmrtelný prostě.)
Elisa z Rivombrosy (2003) (seriál)
Italové jsou romantici...A tohle právě potvrzuje Elisa. Úžasný příběh o lásce,zradě,nenávisti a přátelství,u kterého mi často ukápla slza smutku.
Ztraceni (2004) (seriál)
Celkem napínavé a záhadné, ale zbytečně složité.Nevidět pár dílů tak jsem z toho opravdu ztracená.To byl nejspíš účel tvůrců:)
Tudorovci (2007) (seriál)
Miluji všechno co pojednává o historii.I když v tomto seriálu skutečná historická fakta moc nehrají roli,Tudorovce zbožňuji.Skvělý výběr Jonathana Rhyse Meyera,který tomu dodává ono TO potřebné pro úspěch.
Temný rytíř (2008)
Tohle je nejlepší film jaký jsem v roce 2008 viděla.Skvělý výkon Heatha Ledgera mě naprosta uchvátil.I když už Heath bohužel nenatočí pokračování,touhle rolí se pro mě stál nesmrtelným-a myslím že i pro většinu co tento film viděli.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Dokonalá sestava herců,kteří dokázali diváka přímo vtáhnout do děje. Je to krásný příběh,který nenechá naše emoce schované pod slupkou. Docela mě šokoval Brad Pitt,když se tam ukázal jako teenager.Zajímalo by mě,jak mu ty všechny vrásky zakryli:) Až na to,že byl film zbytečně roztahaný, sem si ho užívala naplno.