Recenze (330)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
řemeslně dokonalé, plné nádherných exteriérů a dramatické práce kamery, bohužel obsah je mnohokrát zpracované téma pomsty jako smyslu života. hodnotím trochu zaujatě jen jako průměr, protože vím, že Iñárritu umí daleko líp.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Staré dobré Star Wars, kterým, pokud přistoupíte na jejich kýčovitou hru, není co vytknout. Jsou akční, megalomanské, romantické a kouzelné. Jsou stejné, jako byly kdysi, jenže mně už není 12.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
řemeslně je mad max vynikající, jako celek ale jde pořád jen o hollywoodskou akční slátaninu plnou klišé a předvídatelných dějových "zvratů"
Birdman (2014)
Iñárritu mě zatím vždy nadchnul, klobouk i župan dolů!
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
fantasy rutina
Interview (2014)
komedie na pomezí je to tak blbé až je to skvělé a je to tak blbé že je to prostě hrozně blbé, druhá kategorie malinko převažuje
Marco Polo (2014) (seriál)
kromě občasných scénických záběrů, nemá seriál co nabídnout. postavy jsou nezajímavé, děj plochý, dialogy klišovité.
Na hraně zítřka (2014)
bill murray se musí obracet na svém pohodlném gauči
Nick Cave: 20 000 dní na Zemi (2014)
20,000 Days on Earth je velice poutavé sledovat, zejména jste-li fanoušky Nicka Cavea jako já. Vidíme krásné obrazy spojené s krásnou hudbou. Po skončení filmu se ovšem u mě dostavila jistá prázdnota. Co jsem se vlastně dozvěděl? Většina myšlenek je jen recyklace známých Caveových textů a jeho vztah k vystupování nepřináší nic objevného. Celý film tak působí jako poněkud delší reklama na ústředního umělce, zejména na poslední album.
Paddington (2014)
několik vydařených fórků a kopec stokrát viděného klišé, které ovšem neurazí