Recenze (71)
Pád (2006)
Tarsem Singh vykrádá sám sebe v tomto vizuálně zajímávém, ale jinak docela prázdném a nudném filmu. To, co alespoň pro mně fungovalo v "Cele", tady už nefunguje. Asi v půlce mě to přestalo bavit a začal jsem si místo sledování hrát s naší kočkou.
Řím (2005) (seriál)
Zpočátku dobré, ale postupně mě to přestalo bavit. Snaha o historickou přesnost se zastavuje někde na půli cesty a je zabita neuvěřitelnými, typicky seriálovými zápletkami (ztroskotání Vorrena a Pulla, nalezení Pompeia apod.) a otupujícím opakováním motivů (zejm. erotické scény).
Eorin shinbu (2004)
Asi už stárnu a měknu...Po skončení této roztomilé romantické komedie jsem jen tak seděl a usmíval se jako idiot.
Superflat Monogram (2003)
Celkem dobře animované a na reklamu poměrně vkusné, ale nijak to nepřesahuje omezení daného zadání. A navíc iritující hudba.
Soumrak (2002)
Moc pěkný film, oceňuji zejména citlivou práci s kamerou bez zbytečných parádiček a efektů. Herecké výkony velmi dobré. Jediná věc, za kterou ubírám půl hvězdy, je snad až příliš dobrácký a morálně dokonalý hlavní hrdina...
Jeden den Andreje Arseneviče (1999)
Pěkný dokument, ale přiznejme si to - nejlepší záběry jsou prostě ty vystříhané ukázky z Tarkovského filmů. Ocenil bych také hlubší analýzu Tarkovského tvorby.
8 1/2 ženy (1999)
Intimnější a méně pompézní než ostatní Greenawayovy filmy. 8 a půl ženy toho na první pohled mnoho nenabízí, podobají se samoúčelné intelektuální masturbaci, ale pod povrchem je tahle studie vztahů mužů a žen docela hutná a plná zajímavých myšlenek. Podobenství o tom, jak krachují mužské představy o ženách, a překvapivá oslava láskyplného monogamního vztahu...
Papillons de nuit (1997)
Mám rád malíře Paula Delvauxe, takže tohle pro mně byla docela lahůdka. Servaisovi se podařilo poměrně dobře vystihnout poklidnou, zadumanou atmosféru Delvauxových obrazů.
Sientje (1997)
Hlavní hrdinka, zpočátku absolutně odpudivá, si nakonec získala mé sympatie...
Přátelé (1994) (seriál)
Když vidím v TV tenhle seriál, mám chuť ji rozmlátit cimrmannovským kladivem.