Recenze (566)
Nikdo (2021)
Nadupaná akční bomba. Pecka!
Malá smrt (2014)
Překvapení. Dobrá myšlenka, provedení, vtáhlo mě to. Takových filmů se moc nevidí, zas něco nového, co může divák spatřit. Všechny páry a sexuální úchylky byly originální a film, i když se šlo z jednoho vztahu do druhého tak kontuitita byla taková, že divák je neustále vtáhlý do filmu. Film doporučuju, já se bavil náramně. Divím se, že jsem k tomuto filmu dostal až v roce 2020. Hodnocení si myslím, že určitě odpovídá, jen by si tento film zasloužil, aby ho vidělo víc lidí. 8/10.
Rande na dvě noci (2014)
Ja tyhle komedie proste miluju 😍
Srážka s láskou (2019)
Takové romantické filmy mě nikdy neomrzí :-) I když je děj ohraný, mě to bavilo a vtáhlo. 5*
Nekonečná láska (2014)
Krásné krásné, dokonalý romantický filmecek, nemám co dodat, 5*!!
Vůně ženy (1992)
Úžasný film, skvělý Al Pacino, jasných 5*
Carlitova cesta (1993)
Špica film. Skvělý Al Pacino, super dej, skvělý závěr. Někoho tenhle film nudil, me maximálně strhl. Vic takových. 9/10
Banik!!! (2018) (TV film)
Jako fanoušek Baníku samozřejmě sem si tento krásný dokument nemohl nechat ujít. Krásné záběry historie az po současnost... jinak musím reagovat ke komentáři Williama. Nesnáší klub a Ostravu, Ok, ale píše, že dokument je zpracován pěkně. A proto “logicky” dal tomuto skvělému dokumentu odpad...co dodat... jinak já dávám samozřejmě 5*. Nic jiného nepřichází v úvahu :-)
Projekt X (2012)
Až dnes 12.1.2018. jsem se podíval na tuhle pařbu. A to se vším všudy. Pro někoho je to blbá teen komedie, ale ja jsem upřímně nevěděl o čem film je a to si myslím bylo dobre. Party rychle nabere spád a nenechá diváka vydechnout. Já jsem se skvěle bavil a leč je tato komedie asi na nějakých 70%, já jdu do plného hodnocení, paráda!
Blok 99 (2017)
Miluju filmy z vězeňského prostředí a tento rozhodne nezklamal. Akční az brutální hlavní postava láme kosti a zabijí, aby umožnil puštění své těhotné manželky z rukou dealerů. Kdo ma rád filmy z vězení, tak mohu jen doporučit, myslím, ze nezklame. 85%