Recenze (604)
Večer tříkrálový (1996)
58 minut ..... A DOST!!! ..... nuda
Tlusťoch (2020)
Pane Gibson ... co to bylo? Nuda z koroňáka či eném na "vreckové" ?!?
Cry Macho (2021)
...inu staroba je mrcha vec ..... obavam sa, ze od Clinta uz asi lepsie nebude ..... doprajem mu kludne aj 100 ci 120 ale na hranie to uz nieje ..... vidiet ze je to utrpenie ..... snad este zrezirovat nejaku pecku by slo ale hrat uz asi ee
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Totalne spackany koniec = hviezda dole.
Expres na západ (2011) (TV film)
Brrrrrr ... nikdy viac ..... nekonecneeeeeeee filozoficke driiiiiiisty ... nonstop celu stopaz kecy ..... TFUJ !!!
Poslední skotský král (2006)
Forest to dal na PÁNA ..... klobúčik
Zoufalství a naděje (2017)
70% za toto ?!?!? Nadhodnotili pacienti.....
Roztržitý (1970)
Neviem ohodnotit .... par momentiek je taká šupa, že záchvaty smiechu _____ a zvyšok = väčšina filmu total bizár, kedy len krútim hlavou, že to je ale konina .... tak fakt neviem
Vůně cibule (1975)
Trapná paródia na cirkusovú grotesku.
Milujte svého zabijáka (2002)
konina