Recenze (2 169)
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Ano, takhle má vypadat parodie. Né jenom prosté opakování, ale dotvoření příběhu. To nejní pérdel..
Dokonalý trik (2006)
Originální a lepší než Iluzionista...
Nesmiřitelní (1992)
Jeden z pěti nejlepších westernů.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Místy zdlouhavé, ale to k westernu patří.
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Tento poslední výstřel odstřelil i kvalitu dalších dílů.
Návrat do budoucnosti III (1990)
Mám rád celou trilogii a ta je jako zázrakem vyrovnaná a ještě výborné kvality.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Super a to nejen v Evropském měřítku.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Není to dodat. Snad jen Bedrna byl nejlepší.
Příšerky s.r.o. (2001)
Super zábava.
Ztraceni (2004) (seriál)
Tenhle seriál mám rád. Ale nejsem si jist, jestli mi to vydrží. První dvě sezóny 100% ale jede to dolu. Myslím, že dalši zamotáváni přiběhu a jeho natahování je ke škode. Zatím jsem ještě zvědavej, ale pomalu mě to přechází. Po začátku 5. série: Jo, to beru, zase mě to baví... Výborně natočeno, těch 42 minut uteče zatraceně rychle.