Poslední recenze (57)
Wanted (2008)
Myslala jsem si,že to bude horší. Abych řekla pravdu,u Wanted jsem ne nenudila, naopak mne to bavilo.Sice je spostu lepších akčních filmů, ale tady byly podle mě naprosto perfektně vydařené spomalené záběry.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Toto sci-fi má tak 40%.Není to ani průměr,ale stač to k tomu,aby se na to dalo dívat.Chvílemi usínate,jindy byste ten film nedokázali vypnout.
Policajt ze sámošky (2009)
Přiznávám,bavilo mě to,i když občas to byla pořádná nuda.Ale myslím si,že Kevin James by mohl hrát i v lepších filmech.Vždyť v Když si Chuck bral Larryho podal skvělý výkon v úžasné komedii.U tohoto filmu se to říct nedalo.