Recenze (16)
Taxidermia (2006)
od idiotov ma v tomto dekadentnom žánri nič tak nepotešilo. a tá kamera..
Sladké hry minulého léta (1969) (TV film)
vyslovene rozkošný film :)
Iné svety (2006)
pre mňa najlepší dokument za posledný rok. treba vidieť.
Můj miláček ráže 6,65 (2004)
kohut to povedal
Obchod na korze (1965)
jeden z najlepších a najsilnejších filmov aký som kedy videl. čo viac..
Mezi žraloky (1994)
Kevin Spacey excelentne predostiera typ šéfa, ktorého zástupcov pár poznám a Frank Whaley mu sekunduje len o trošku slabšie v roli podriadeného, akých po svete behá cca 214 miliónov. Príjemný film v ktorom som nepostrehol jedinú chybičku, preto 5*.
Já, robot (2004)
POMO povedal všetko, ja, čoby fanúšik poriadnej sci-fi akcie len dodám, že tá naháňačka v tuneli bola vážne nářez.
99euro-films (2001)
12 nemeckých režisérov nám v manifeste 99 Films ponúka svoj päťminútový názor na to, čo sa dá za natočiť za necelých 4000 Sk (3000 Kč :) ) obyčajnou DVčkou a niektorí aj názor na film ako taký. Napriek mnohým slabším snímkom, napriek tomu, že to celé občas pripomína výber bakalárskych filmov nejakej priemernej fakulty, nemôžem dať nižšie hodnotenie kôli tým silnejším (So billig, Ein Mann boxt sich durch, Die Selbsttötung der Sara W., Leila läuft, ... ), ktoré na mňa naozaj zapôsobili a kôli mojej osobnej slabosti pre tento typ filmov.
Revizoři (2003)
Formálne ani obsahovo nemám čo vytknúť, navyše mi tento film úplne sadol a spolu s režisérom, kameramanom, strihačom, hudobníkom a hercami sa okamžite vyšvihol na popredné miesta v mojich rebríčkoch.
Spriggan (1998)
Chabý pokus o napodobeninu Akiry, bezduchá akčná 'řežba' so zlým scenárom. Všetky tri * patria výtvarníkom a animátorom, škoda ich mimoriadne kvalitnej práce..