Recenze (659)
Bitevní loď (2012)
Bomba. Vizualna nirvana popretkavana zamernym klise a jednoduchym humorom. Proste jasna popcornova akcia a v tejto kategorii velmi, velmi vysoko. Aj Rihanna usla.
Dům (2011)
Realna sonda do zivota ludi na malomeste. Herecke vykony a originalne vyznenie zasadene do sucasnosti povysuju snimok nad priemer.
Hněv Titánů (2012)
Grecka mytologia vycucana na holu kost ale ako nenarocny akcnak sluzi viac nez dobre a bavil som sa cely cas. A 3D zafungovalo na vybornu.
Kocour v botách (2011)
Bal som sa Shrekovskeho vyplachu a nastastie zbytocne. Bol z toho prijemne stravenych 90 minut.
Blade: Trinity (2004)
3 hviezdicky aj zasluhou triple H.
Tři mušketýři (2011)
A zas ten Anderson. Nastastie narozdiel od posledneho Residenta, toto ma aj hlavu a patu, aj ked Dumasova predloha bola pojata velmi volne. A tak aj k tomu treba pristupovat. Ako k nenarocnej zabave pre siroke publikum, kde forma poraza obsah vysoko na body.
Bez dechu (2011)
Vobec nie taka hroza ako by sa mohlo zdat. Lautner je herecky dost slaby, ale o to v tomto akcnom becku velmi nejde. Je to svizne, ma to spad a Nyqvist je borec.
Věc: Počátek (2011)
Atmosfera je tu ina nez u povodnej verzie a takisto charakter ako Russel tu chyba. Nova Vec je trochu naviazana na sucasnost a posobi pomerne sviezo aj pre neznalych divakov. Beltramiho hudba zapadla skvele a celkovo sa jedna o solidny preguel.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Prva polka za 2* a druha za 4*. Staco si to spriemerovat ale uz klasicky: fanusikovia ano odporci cest la vie.
Drive (2011)
Nakoniec 5 hviezd za tu neskutocnu atmosferu.