Recenze (139)
Válka o planetu opic (2017)
Strašný. Po předchozích dílech prostě strašný.
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Překvapivě výborný seriál. Taková jemnější verze nakombinovaného House Of Cards a Homeland.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Salazarova pomsta je vynikající a možná dokonce zatím nejlepší díl celé série Pirátů z Karibiku. Skvělý!
Vetřelec: Covenant (2017)
Sci-fi horor, u nějž člověk skoro usne. To napoví mnohé... SPOILER: Může mi někdo říct, jak tak pokročilá rasa, která cestuje celým vesmírem, tvoří civilizace a je nesmírně vyspělá ve všech směrech, si nechá na hlavu shodit celý náklad smrtelného viru vlastní výroby???? Po této scéně už mohlo být ve filmu cokoliv, větší nesmysl jsem už dlouho neviděl.
Contratiempo (2016)
Výborná mysteriózní detektivka plná zvratů. Vřele doporučuji, už dlouho jsem nic tak dobrého neviděl.
Logan: Wolverine (2017)
Hezký natočený. Smutný dojemný, ale až moc lidský. Prostě nevím, jestli bych si zrovna pro Logana přál takovýhle konec. Nějaká epická bitva by se mi zkrátka hodila víc.
Duch ve stroji (2017)
Tři hvězdy jen díky tomu, že jsem to viděl v IMAX, jde se projeví skvělé akční scény. Jinak by to bylo maximálně že dvě hvězdy. Zklamání.
Život (2017)
Takhle nějak by dopadl první díl Vetřelce, kdyby se nepovedl natočit na 100%. Život by byl za dvě *, třetí dávám za nádherný záběry ISS a vesmíru.
Pasažéři (2016)
Páni, už dlouho jsem neviděl tak super romaticko-dobrodružný film. Nehledejte v tom vědu či logiku, prostě si ten film užívejte ;-)
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Jeden z mála seriálů, ve kterém jsou pozdější řady lepší než ty dřívější. A ten vánoční speciál je naprosto boží. Jednoznačně 5*