Recenze (6)
Sicflajš (2014)
Dokument o cestě prarodičů a jejich vnuků z Rakouska na sever Norska. Chvílemi úsměvné, hlavní motor byl ovšem nerudný děda, který je v dokumentu spíše negativní postavou, bez kterého by ale film byl pouze domácím videem z rodinné dovolené. 50%
Chlapectví (2014)
Asi nejlepší film, který jsem letos na 49. MFFKV viděl.
Dehet a peří (2014)
Ze začátku film vypadal docela nadějně, ale potom sklouzl k nudě.
Láska je láska (2012)
Po dlouhé době příjemný film. Hlavní hrdiny ale zastiňuje kvarteto Vetchý-Stašová a Nárožný-Balzerová.
Grandhotel (2006)
Mohl by to být povedený film, kdyby Fleischman v podání Taclíka ošklivě řečeno nebyl až takový debil. Takhle je příběh docela těžko uvěřitelný. Kamera OK; Hudba OK; Issová, Mrkvička, Dulava OK a bohužel Taclík KO (i když možná ne jeho vlastní vinou).
Milenci (2008)
Film volně inspirovaný Dostojevského novelou Bílé noci nepřináší na první pohled nic nového. Klasický trojúhelník mezi Leonardem (Joaquin Phoenix), krásnou sousedkou (Gwyneth Patrow) a dcerou přátel jeho rodičů (Vinessa Shaw). Jenomže nic není černobílé a nikdo není ideální. Phoenix hraje svojí narušenou postavu naprosto briliantně, poslední půlhodina je naprosto strhující. I když film na první pohled působí poměrně obyčejně, tak to kouzlo spočívá hlavně v tom, že se to prostě může přihodit i vám (pokud vám není 19...). Výborné vykreslení postav, dobře zrežírováno i zahráno. 5 hvězdiček je tam.