Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Cesta do zatracení (2002)
Dobrý ročník (2006)
Forrest Gump (1994)
Gran Torino (2008)
Na pokraji slávy (2000)
Procitnutí v Garden State (2004)
Proč je to můj oblíbenec ? Zaprvé - Film si na nic nehraje a působí na mě strašně přirozeně. Zadruhé - Ve filmu je spousta emocí, které jsou velmi důvěryhodné. Zatřetí - Natálka je prostě skvělá a umí se dokonale vžít do role. Zach Braff si mě tímto filmem získal a já mu za něj děkuji.
Prokletý ostrov (2010)
Shutter Island je plný zmatku a člověk neví, čemu může, a čemu naopak nesmí věřit. Díky tomu si po určité době začnene připadat jako blázen, a to se mi líbí. Divák je tak vtažen do děje a může si vybrat, čemu chce a čemu nechce věřit. Jen škoda toho závěru, čekal jsem, že film poběží dál, ale stmívačka při posledním záběru na maják to zkazila. Jeden z dalších povedených filmů od Scorseseho.
Počátek (2010)
Film, u kterého se musíte zamyslet, abyste ho pochopili, i tak ho nejspíš úplně nepochopíte. Výborní herci, výborný režisér, výborná hudna, co víc si přát ? Možná jen aby se Cobbův totem v závěrečné scéně zastavil a my jsme už nemuseli nad ničím přemýšlet. Pořád přemýšlím. Doporučuji track "Time" ze soundtracku, který byl vytvořen mistrem jménem Hans Zimmer. Čekejte husí kůži :)
Drive (2011)
Po dlouhém přemýšlení musím dát 5 hvězd... jinak bych se musel stydět. Gosling to hraje výborně, a to nemusel ani moc mluvit. Opravdu nevšední film s výborným soundtrackem a s náznaky násilí z filmů od Tarantina.