Recenze (2 127)
Woodstock: festival jedné generace (2019)
Zajímavý pohled do zákulisí, ale muziku moc neuslyšíte. 75%.
Oliver Twist (2005)
Pěkný příběh slušně zfilmovaný. 75%.
Národní parky na západě USA (2017) (TV film)
Reprezentativní výběr toho nejlepšího z přírodních parků. Bohužel obraz se mi zdál často ne moc dobrý (protisvětlo a horší barevné podání) a hudba už se mi vůbec nelíbila. Přesto dobrý počin, 75%.
Lon McQ (1974)
Přednosti filmu - velmi dobrá hudba a auto green hornet, slabiny - absolutně nevhodný hlavní hrdina, příběh taky nic moc. 65%.
Zvláštní den (1977)
Zajímavý film, ale iritovalo mě to neustálé rádio na pozadí. 65%.
Amarcord (1973)
Krásná nespoutaná Itálie, pastva pro oči i uši. Nepřekonatelný Fellini. 85%.
Gallipoli (1981)
Film na mě působí velmi přirozeně a nenásilně, dlouho jsem takový pocit neměl. I když se z velké části může zdát, že se nic moc neděje a že je to takové o ničem, není to pravda. Závěr jistě mnohým vhrkne slzy do očí. 75%.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Příjemná povedená akční komedie / parodie, která postupně roste a sílí, až na konci krásně zábavně vygraduje. 75%.
Noc generálů (1967)
Chytře postavený válečný film, který se mi z počátku zdál nic moc, ale postupně mně přesvědčil o svých kvalitách. Peter O'Toole zde exceluje. 75%.
Gauneři (1992)
Až moc ukecané, ale zajímavý scénář i jeho filmové podání. Nechybí humor a nadsázka. 75%.